Voor een goede relatie, werkzaam in textiel-omgeving, zoeken wij een ervaren medewerker op de administratie voor een parttime dienstverband, van 16 tot 20 uur per week.
In deze leuke functie houdt je je bezig met de volgende werkzaamheden:
verzorgen inkoop-verkoop en bankboek
contrôle van de boekhouding
uitdraaien periodieke overzichten
opzetten salarisadministratie (voor cq. 30 fte)
verzorgen van de salarisadministratie
Kortom, een leuke parttime job voor een ervaren administrateur die graag nog 2 dagen per week actief wil zijn in zijn/haar vak!
Jouw werkomgeving
Je werkt in een middelgrote goed draaiende onderneming in textiel en inrichtingsproducten, waarbij het bedrijf alle soorten raambekleding levert en een groot deel zelf produceert. Het bedrijf heeft een uitstekende positie opgebouwd in de markt, bestaat uit enthousiaste medewerkers, aanpakkers die zin en lol in hun werk hebben. De directie is jong, maar ervaren en staat open voor positieve input die het bedrijf verder helpt.
Gevraagde kennis en vaardigheden administrateur parttime
Je bent:
ervaren in boekhouding
nauwkeurig en accuraat ingesteld
iemand die afspraken nakomt
vlot in de omgang
woonachtig in (regio) Zwartewaterland
Je hebt:
MBO Administratief, niveau (niv. 4) of HBO, door ervaring
ervaring met diverse aangiftes
ervaring met salarisadministratie
goede contactuele eigenschappen
goed ontwikkelde normen en waarden
ervaring met computers
kennis van boekhoudprogramma's
Ons aanbod aan jou als administrateur
Uitstekende arbeidsvoorwaarden
Goed salaris (afhankelijk vast te stellen op basis van ervaring)
Reiskostenvergoeding
Mogelijkheid van opleiding (opfriscursus)
Detacheringscontract
Baan met veel zelfstandigheid
Werktijden in overleg wat jou het beste past
De vacature is parttime invulbaar, voor 2 dagen (16 uur tot 20 uur per week).
Iets voor jou? aarzel niet om te reageren!
of bel voor meer informatie even met onze relatiebeheerder, 038 - 452 98 90